This is Bihar!

Egy héttel a Seditius (I), Antares (I), Blackhoney  (H) koncert után úgy gondoltam megkérdezem a szervező bizottságot, hogy hogy és miként sikerült egy ilyen  remek buli összehozniuk. A két fő szervező, Olivér és Kóti voltak olyan rendesek és késéggel álltak rendelkezésemre.

ZBU - Először is és mindenek felett köszi a szervezést, hogy egy ilyen színvonalas estét hoztatok össze! Pár szóban összefoglalnátok, hogy hogy került ide ez a két őrült olasz banda?

Olivér - Nagyon örülök, hogy tetszett a buli neked, én is nagyon jól éreztem magam az estén, köszönetet mindazoknak akik lejöttek a koncertre, külön pacsi azoknak akik a becsületkasszába még ha pár forinott is, de dobott amivel támogatta a két olasz zenekar turnéját. This is Bihar! Debrecenbe jó pár külföldi zenekart leszervezett már és úgy gondoltuk miért ne lehetne egy ilyen buli Hajdúszoboszlón is. Olaszokra úgy jöttek a képbe, hogy kaptunk tölük egy levelet a turnéjukról és kérdezték nem-e tudnánk nekik segíteni. Nem voltak nagy igényeik: valami kaja, pia és némi pénz a benzinre. Kótinak is meg nekem is tetszett a zenekarból (This is Bihar!-t a Hanoi zenekar és rajtunk kivül még egy-két barátunk csinálja) a zenéjük és mondtuk, hogy akkor szervezzük le őket miért ne. Igények simán teljesíthetők, de hova? Kóti vetette fel az ötlete hogy csináljuk meg Szoboszlóra, én mondtam okés, egyből rá is írtam Gergőre (kölün köszönet Káposztás Gergelynek), hogy jönnének az olaszok. Neki is tetszett és így szerveződött le ez a buli.

ZBU - A jövőben is várhatunk ehhez hasonló megmozdulásokat?

Olivér - Mindenképpen, ha jön ilyen banda ezekkel a feltételekkel biztos, hogy leszervezzük Szoboszlóra vagy Debrecenbe.

ZBU - Mint azt már említettem, és még párszor fogom is, Nekem nagyon bejött ez a buli és ahogy a közönséget figyeltem ezzel nem csak én voltam így. Milyen visszajelzéseket kaptál eddig?

Kóti - Ahogy én figyeltem, aki ott volt nagyon jól érezte magát, beleértve a közönséget és a fellépő zenekarokat is. Koncert után pedig mindenki áradozott, hogy mekkora királyság volt ez az este. Ebből látszik, hogy megéri hétköznapra is, bevállalni a koncertszervezést, amíg vannak erre fogékony emberek. Ja, és mindezt a szilveszter utáni holtpont kellős közepén! Egy szó, mint száz, jól sült el a dolog.

ZBU - Arról lehet tudni valamit, hogy a zenekarok hogy érezték magukat itt nálunk?

Kóti - Egy turnén lévő zenekar általában, mindig jó hangulatban érkezik a fellépés helyszínére, innentől kezdve a promoter (és persze a közönség) dolga, hogy ne fulladjon unalomba az este. Képzeld el, hogy idegen emberek közé csöppensz és látod, hogy mindenki ismer mindenkit, ráadásul valami érhetetlen nyelvet beszélnek. Szerencsére nem kellett sok idő, hogy megtaláljuk a közös hangot, mivel nagyon közvetlenek, barátságosak voltak a srácok, és ahogy láttam többen is beszélgetésbe elegyedtek velük. Az afterparty keretében pedig megismerhették az alföld ízét. Házipálinka, zsíroskenyér, óccsósör stb. Másnap még egy kis fahordásra is be lettek fogva a srácok egy kedves szomszéd néni által, szóval keményen ment a parasztfitnesz. Borzasztóan hálásak voltak mindenért és annak ellenére, hogy nagy barátságban váltunk el, „Hajdúszoboszló” nevét még mindig nem tudták helyesen kiejteni.

ZBU - Köszönet a válaszokért! 



A koncerten, ott volt ám a mi Cody barátunk is és szorgosan kattogtatta fényképezőgépét. Ha valaki lemaradt volna, erről a nagy buliról kárpótolja magát ezekkel a képekkel:
http://koncertfotok.blogspot.hu/2013/01/this-is-bihar-seditius-italy-antares.html

Továbbiakban ajánlanám mindenki kedves figyelmébe a következő This is BIHAR! bulit:
https://www.facebook.com/events/386252394802125/?ref=ts&fref=ts

Nincsenek megjegyzések: