Vasárnap, Szoboszló, Blackhoney


Mint arról az előző bejegyzésben beszámoltam, június 16-17-én kerül megrendezésre a bizi parti, de ezzel még közel nincs vége a hétnek és a jó kis szabadtéri rock bulinak. Mint azt a szemfüles Facebookozók észrevehették vasárnap laza kis Blackhoney koncert van meghirdetve a a szabadtéri színpadra. Ezzel kapcsolatban kértem meg a zenekar szoboszlói dobos emberét, Ferkét, hogy mondjon pár szót a buliról.

(A bugyuta kérdésekkel nem fárasztom az olvasókat, úgy is a válaszokban van a lényeg.)

"Tehát a bulit Csirkének köszönhetjük, aki múlt hét valamelyik hétköznapján úgy jött fel hozzám, hogy játszanunk kéne a szabadtérin, június 17-én! Ő a Műv. házban dolgozik és ott keveredett össze a rendezvény szervezőjével, Gyulavári Attilával."

"Rontó Dani kolléga vette fel a kapcsolatot a szervezővel és Ő mondta neki, hogy bizonyítvány buli néven hirdessük."

"Csirke elmondása szerint ez a vasárnapi nap úgy fog kinézni, hogy egész napos programok lesznek, majd mi zárjuk a napot körülbelül este 9-kor. Rajtunk kívül más fellépő nem lesz."

"Szerintem a zenekar nevében mondhatom, hogy nagyon várjuk már és sokat számít nekünk ez a buli. Nagyon oda fogjuk tenni magunkat és megpróbálunk összehozni egy színvonalas, király bulit! Reméljük sok érdeklődő lesz és megnéznek minket."
Úgy legyen!

Nincsenek megjegyzések: